איזה כלב מתאים לי? - פטפיינדר
אודות ההתאחדות הישראלית לכלבנות התאחדות החתולים הישראלית מכללת ברושים

המגזין.

בית > המגזין > איזה כלב מתאים לי?

איזה כלב מתאים לי?

אם תשאלו את עצמכם: “איזה כלב מתאים לי?” לפני שאתם מגיעים להחלטה סופית איזה סוג כלב ייכנס אליכם לבית, וכמובן ללב, אתם עשויים לפתור המון בעיות בהמשך הדרך, וכך הליך גידול הכלב והחיים המשותפים עמו יהפכו להיות החוויה הכי יפה בחייכם. מצד שני, להימנע מלשאול את עצמכם שאלה זו עלולה לגרום לכך שתצטערו על הרגע שהכנסתם סוג כלב מסוים אל ביתכם, ועלול אף להביא למצב של מסירת הכלב ונטישתו.

בחירה של סוג הכלב חייבת להיות מושכלת וחייבת להסתמך על כלל הנתונים של הכלב (לא רק יופיו ומראהו), כך שבסופו של דבר נוכל להגיע למסקנה האם תכונות הכלב ואופיו מתאימים לנו ולאורח חיינו.

הטעות הנפוצה היא להסתמך על בחירת כלב באופן אינטואיטיבי, להבדיל מבחירת סוג הכלב באופן מושכל ומחושב. טעות זו נובעת, כנראה, מכך שמדובר בבחירה של בעל חיים עמו אנו נקיים מערכת יחסים רגשית, כמו עם בן/בת הזוג שלנו להבדיל מבחירה של חפץ דומם.

ילדה בחרה את כלב הנכון עבורה

איך לבחור נכון?

בחירה נכונה של סוג הכלב חייבת לשלב בתוכה בחירה אינטואיטיבית שמתבססת על מראהו של הכלב בהיותו גור ובהיותו בוגר, והרגש שאנו מרגישים כלפיו על פי מראהו בלבד בתמונות או בסרטוני ווידאו, ובחירה מושכלת שמתבססת על תכונות הכלב: גודל הכלב? רמת ההוצאות החודשית על הכלב מבחינת מזון וטיפוח? האם הכלב מתאים לדירה? האם הכלב מתאים לילדים קטנים? רמת הפעילות של הכלב לעומת רמת הפעילות שלי ושל בני משפחתי? המטרה לשמה אנו מצרפים את הכלב למשפחה (שמירה, הגנה, שותף לספורט, חבר לחיים)? רמת ההתאמה של הכלב לבעל חיים נוסף שיש לי בבית (כגון כלב או חתול)? רמת הנשירה של פרוות הכלב? ועוד……

ככל שתשכילו לשקול בתבונה את כל הגורמים החשובים טרם בחירת הגור, ותבינו באמת שגידול כלב הוא משימה ארוכת טווח ולא פשוטה בכלל, כך יגדל הסיכוי שתמצאו את הגור המושלם המתאים לכם באופן אישי ואשר יביא לכם ולמשפחתכם אושר ואהבה ללא גבולות – ואהבה זו פשוט שווה הכול!!!!!!

כדי לדעת יותר טוב איזה כלב מתאים לכם, אנו מציעים לכם להיכנס למנוע החדש שהטמענו באתר פטפיינדר: “איזה כלב מתאים לי?” בעמוד הבית (עדיף ממחשב ולא מהטלפון הנייד כך האינפורמציה שתוצג תהיה ברורה יותר), ובאמצעות אלגוריתם חכם שפיתחנו יוצגו כלבים מתועדים שמתאימים לכם ולאורח חייכם, לאחר שעניתם על כל השאלות שיוצגו בפניכם. בתוצאות יוצגו כל הכלבים שמתאימים לכם, וכן תכונות של כל כלב וכלב לשם התאמה מדויקת יותר.

 

ב ה צ ל ח ה !!!

שתף את הכתבה