טיפות הרגעה לחתולים - פטפיינדר
אודות ההתאחדות הישראלית לכלבנות התאחדות החתולים הישראלית מכללת ברושים

המגזין.

בית > המגזין > טיפות הרגעה לחתולים

טיפות הרגעה לחתולים

אנחנו פוגשים מגוון רחב של בעיות כרוניות ומחלות אצל בעלי חיים שאנו מגדלים. הרבה פעמים נבחר לטפל בבעיות אלו בדרכים קונבנציונליות כמו תרופות, מזון רפואי, הימנעות מכל מיני פעילויות וכו’, תוך כדי מחשבה שזה יעזור למתן או אפילו בשאיפה לרפא את המחלות. הזמן עובר ואנחנו מוצאים את עצמנו בסבבי תרופות תכופים יותר, נמנעים מיותר ויותר פעילויות ופעולות רק כדי למתן את התופעות אך זה לא באמת עובד. פתרונות טבעיים כמו טיפות הרגעה לחתולים יכולים לסייע בהרגעת חרדה וחוסר שקט אצל בעלי חיים ובכך גם לשפר את מצבם הבריאותי לטווח ארוך.

ואז אנחנו מוצאים את עצמנו במעגלים של שלשולים חוזרים, בעיות עור שלא מצליחות להיפטר, בעיות שלד שנהיו כרוניים וחרדה שמתגברת ומתגברת ולפעמים אף תוקפנות וכל מה שניסינו על מנת לטפל כבר לא עוזר, אלא רק מאפשר רגעים קטנים של שקט בין התפרצות להתפרצות. ככל שהסבבים מתעמקים והזמן חולף הגוף מתחיל לפתח תופעות נוספות, תופעות שהן כבר תופעות לוואי לתרופות, אך בנוסף להכל מתחילות להופיע בעיות התנהגות מגוונות.

לדוגמא: כשחתולים מקבלים סטרואידים כדרך טיפול בבעיות אלרגיה, בעיות עור מגוונות, אז מעבר להשפעות הפיזיות על הכבד, הכליות, הגברת שתיה, השתנה מרובה, תיאבון מוגבר, יהיו תופעות נוספות כגון חרדה מתגברת, תוקפנות, תוקפנות סביב אוכל, סביב מים. נראה תופעות כמו השתנה מחוץ לארגז החול הייעודי. לרוב אנשים לא מקשרים את ההתנהגויות הללו לתופעות לוואי של הטיפולים התרופתיים. אחת המורכבויות סביב זה שכשמתחילות ההתנהגויות הללו הן מתקבעות, ואז, למרות שכבר אין מתן תרופות ההתנהגויות ממשיכות, לכן לרוב זה לא יקושר.

טיפות הרגעה לחתולים

המשמעות של הרפואה הסינית

המשמעות של הרפואה הסינית והכלים שיש לה להציע, במיוחד טיפות הרגעה לחתולים. במקום להתמקד בסימפטומים, אנחנו בוחנים את חוסר האיזון של הגוף ומה הוביל אותו לייצר את הסימפטומים שאנו נאלצים להתמודד איתם, מעבר, כמובן, להבנה מעמיקה של תופעות הלוואי של התרופות. כך גם הטיפות הרגעה לחתולים שפותחו על מנת לתת מענה כמה שיותר רחב. יחד עם הטיפול עצמו, ההסתכלות הינה רחבה יותר מהסימפטום עצמו, אנחנו ממליצים על שילוב של שינוי באורח חיים, בסביבה והתזונה של בעלי החיים שלנו כדי למנוע חזרתיות. ויחד עם זאת, על מנת להקל על הסימפטומים ולטפל מהשורש אנחנו מציעים אופציה חדשה ומהפכנית: עבודה עם פורמולות של צמחי מרפא סינים.

רקע על הפורמולות של The Sage Animal

הן מבוססות על 20 שנים של תוצאות קליניות, בשילוב עם השאיפה להנגיש ידע ואורח חיים בריא לכל בעלי החיים במסע חייהם. הפורמולות פותחו על מנת לטפל במגוון רחב של בעיות פיזיות ורגשיות ויכולות לתת תמיכה למצבים של מחלות ופציעות נפוצות, תמיכה רגשית בזמנים מאתגרים וכן תמיכה לבעלי חיים עם מחלות כרוניות. מטרת הפורמולות שפותחו הן מצד אחד לתת מענה לסימפטום מרכזי, אך לעשות זאת דרך טיפול בשורש. 20 שנות קליניקה הביאו להבנה מעמיקה בסיבות העיקריות להתפתחות מחלות ו/או בעיות התנהגות. ההבנה המעמיקה הזו איפשרה לבנות פורמולות צמחי מרפא שנותנות מענה מעמיק להיווצרות הבעיות, יחד עם מיתון הסימפטומים המרכזיים “שמפריעים” לנו להתנהלות החיים היומיומית.

טיפות הרגעה לחתולים פותחו מתוך הבנה מעמיקה באילו מערכות חשוב לתמוך מהשורש על מנת לאזן את הגוף ולמתן את החרדה והתוקפנות שעלולות להיות בנוסף ובמקביל לבעיות הבריאות שמתקיימות.

חרדה יכולה לבוא במגוון רחב של תופעות – השתנה מחוץ לקופסא, סימון בכל מיני אזורים בבית גם כשהחתולים מסורסים, אכילה מוגברת, חוסר תיאבון, הקאות, שלשולים כרוניים, אבנים בדרכי השתן, חסימת שתן, גירודים אובססיביים, פציעה עצמית, פצעים פתוחים ומדממים באזור הצוואר, יללות בשעות הלילה, כשל כליות ועוד מגוון רחב של תופעות.

תוקפנות יכולה לבוא לידי ביטוי בהתנהגות “מפתיעה”, לדוגמא, החתול/ה נמצאים עליכם ורגועים ושמחים לקבל מגע ופתאום הם תוקפים אתכם ובורחים. תוקפנות כלבי בעלי חיים נוספים בבית, תוקפנות כלפי בני הבית, רכושנות למקומות בבית ועוד.

מכיוון שההתבוננות כאן היא הוליסטית, ההבנה שאין התנהגות שמתקיימת ללא הקשר פיזי שמאפשר את זה. בעצם צריך לתמוך במערכת כולה, גוף, התנהגות ונפש, כי הכל מושפע מהכל. טיפות הרגעה לחתולים פותחו על מנת לתת מענה בדיוק לגישה ולראיה ההוליסטית הזו. טיפות הרגעה לחתולים תומכים בתפקודי הכליות ומערכת השתן, תומכים בתפקודי מערכת העיכול כגון תהליכי ספיגה, הרגעת הפריסטלטיקה, איזון התיאבון, תומכים במערכת החיסונית שעוזרת לתמוך במערכת העור וגם כמובן הרגעה!

מציאת השקט והמנוחה בבית

לסיכום, חשוב להבין “שאין עשן בלי אש”, אם יש בעיות התנהגות לרוב זה אומר שיש חוסר איזון פיזי שמתפתח ואז נכון לבחון את אורח החיים של החתולים שלנו, להתבונן על התזונה, להתבונן על הדינמיקה עם בני הבית, לבחון את הדינמיקה עם הבעלי חיים הנוספים בבית. טיפות הרגעה לחתולים נותנים מענה גם לחרדות סביבתיות, כגון חרדה מרעשים וגירויים חיצוניים, חרדה לפני כניסה לכלוב נשיאה, חרדה לפני טיפול וטרינרי וחרדה באופן כללי. בנוסף יש את קו המוצרים שפותח לטיפול במגוון רחב של בעיות כגון בעיות עור כרוניות, בעיות עיכול כרוניות, נטיה לדלקות אוזניים, בעיות שלד וחיזוק מערכת החיסון.

שתף את הכתבה