קרן שמש - רועה בלגי גרוננדל וטרוורן - פטפיינדר
אודות ההתאחדות הישראלית לכלבנות התאחדות החתולים הישראלית מכללת ברושים

קרן שמש – רועה בלגי גרוננדל וטרוורן.

בית > קרן שמש – רועה בלגי גרוננדל וטרוורן

קרן שמש – רועה בלגי גרוננדל וטרוורן

התמחות: רועה בלגי גרוננדל, רועה בלגי טרוורן

פתח תקווה

שמי אבישג מורגנשטרן ילידת 1990.

כבר מ2002 הייתי בעלים לראשונה של רועה בלגי גרוננדל נקבה בשם מייסי מבית הגידול הוותיק “בלהה ישראל”.

מייסי הייתה הכלבה שליוותה אותי לעולם התערוכות והספורט ולימים סיימה את אליפות ישראל בכבוד והתנסינו יחדיו באג’יליטי וריקודים עם כלבים.

מרגע שהתאהבתי בגזע הבנתי שאני רוצה להקדיש את עצמי וזמני האישי לפיתוח הגזע וגידול בצורה יסודית ומקצועית.

שאפתי לרמה גבוה בכל נושא הגידול, שימור הגזע, כלבים בעלי מבנה פיזי נכון וטיפוסי, אופי יציב ומאוזן ושילוב אולטימטיבי בין אופי ויופי עם דגש כמובן על בריאות מכל המובנים.

בבעלותי כלבים אלופי עולם ומנצחי גזע באליפויות עולם, מנצחי קבוצות, כוכבי תערוכות, מנצחי גזע, אלופי ישראל ומדינות שונות סביב העולם, כלבים המתאמנים בסוגי ספורט שונים וחלק מהכלבים שלי גם לוקחים חלק פעיל בעולם הטיפולי במחלקות שיקום ובתי חולים.

אני בוגרת מדרשה לכלבנות מטעם התאחדות הישראלית לכלבנות, כיום ספרית כלבים בעלת סלון טיפוח ומגדלת באהבה את גזע הגרוננדל והטרוורן.

אני מדגישה כי אני בית גידול קטן וביתי מטפח את הגרוננדל והטרוורן באהבה גדולה ובמקצועיות ומסירות – תדירות ההמלטות היא נמוכה ושואפת לאיכות.

הרועה בלגי גרוננדל וטרוורן, גזע אנרגטי ומלא חיים המתאים לאנשים בעלי אורח חיים פעיל. נהדרים לסוגי הספורט הכלבניים השונים כגון: פריזבי, אג’יליטי, ריקודים עם כלבים, הרחה, משמעת,כלבנות טיפולית למטרות שונות. כלבים אידיאלים למשפחה, מצריכים השקעה ועבודה. הגורים  והכלבים שלנו הם צאצאים להורים מאושרים לגידול, בדוקים למחלות השונות ומצולמי מפרקים, מגיעים מקווי דם יציבים ונוחים עם זיקה לספורט.

טלפון

0507429809

קרן שמש – רועה בלגי גרוננדל וטרוורן