שומרי הסף SHOMREI HASAF - פטפיינדר
אודות ההתאחדות הישראלית לכלבנות התאחדות החתולים הישראלית מכללת ברושים

שומרי הסף SHOMREI HASAF.

בית > שומרי הסף SHOMREI HASAF

שומרי הסף SHOMREI HASAF

התמחות: שנאוצר בינוני

תל אביב-יפו

“שומרי הסף”-(SHOMREI HASAF – שם רשום ב- FCI*) בית גידול קטן וצעיר בישראל, המגדל כלבים מגזע שנאוצר בינוני** שחור.

השנאוצר הוא כלב בגודל בינוני, פרוותו זיפית הוא חזק, קומפקטי ומוצק יותר מאשר מחוטב. השנאוצר התפתח במרכז אירופה ובעיקר בגרמניה. שלושה גדלים לשנאוצר – ננסי, בינוני וענק.

שמי אלה כדורי*** ובשנת 2015 התאהבתי מעל לראש כאשר אונה, שנאוצרית בינונית שחורה נכנסה לתוך חיי.

עם טמפרמנט ומרץ בלתי נדלה, מלאת ביטחון, תמיד עירנית ומעורבת אך לא נבחנית תפסה לה מקום כחברת משפחה לכל דבר. מלאת חיבה, לי ובמיוחד לילדים ועם חוש הומור מיוחד. אונה תמיד ידעה לבחור  את ידידיה בעצמה. העירנות, החושים החדים האומץ, הפיקחות, והרצון לעבוד הפכו אותה לחברה הכי טובה שלי ולכלב שמירה ולוויה מעולים. אונה תמיד ידעה לעמוד על המשמר.

כך נבט בי הרעיון לשם לבית הגידול שלי ״שומרי הסף״.

אונה מלווה אותי לכל מקום ועם הזמן הצטרף אקסל ומאוחר יותר מרגו. משתי המלטות שונות נשארו אתנו 2 גורות יפות: ביוטי נייט שומרי הסף וצ׳רמינג קולה שומרי הסף. בכדי להעשיר את קוי הגידול ולהרחיב את הבסיס הגידולי ייבאתי וזכר נוסף מבית גידול גרמני. לא כל הכלבים חיים אתנו, חלק מהם חי אצל משפחות של חברים שהצטרפו למסע הקסם של החיים לצידם של השנאוצרים השחורים שלי.  אנחנו נפגשים לעיתים קרובות ו מטיילים ביערות בים ובשדות, מתאמנים במגרשי אילוף המיועדים לכלבים ומופיעים דרך קבע בתערוכות כלבים של ההתאחדות הישראלית לכלבנות.

אבות אבותיהם של השנאוצרים היו קיימים באירופה עוד לפני מאות שנים. בסוף המאה ה-19 החלו להתארגן גופים כלבניים שליקטו וקיטלגו את הגזעים ושלושת הגדלים של השנאוצר נרשמו כגזע גרמני. אנו, המגדלים בחרנו לשמר את תכונותיהם גם לדורות הבאים ובכדי שנוכל לעשות זאת אנו מתכננים בקפידה כל המלטה והמלטה.

בכדי לשמור על התכונות הטובות ביותר אני לא חוסכת בבחירת קוי גידול ויוצאת עם הנקבות להרבעות מחוץ לגבולות ישראל. כך אני שומרת על בסיס גנטי רחב וכך מצמצמת את הסיכון בתופעות גנטיות לא רצויות.

המדע מאפשר לנו לבצע בדיקות להתאמה גנטית ולשלילת תופעות לא בריאות. למעגל הגידולי אני בוחרת לשתף כלבים שאינם נשאים של תופעות אלו. אנו מקפידים על רווח נאות בין המלטה להמלטה ומשקיעים זמן ותשומת לב רבה לחינוך הגורים ולחשיפתם לבני אדם ולבעלי חיים אחרים.

כל הגורים נבדקים היטב ורק לאחר שהם בני 8 שבועות הם מוכנים לצאת אל המשפחות המחכות להם.  המשפחות אליהן יגיעו, נבחרות בקפידה. כל גור הוא התחלה חדשה, וכל משפחה שתקבל לידיה את הגוש הפרוותי ומלא המרץ הזה, תצא למסע קסום בעקבות השנאוצר שצרפו לחייהם .

*FCI – אירגון הגג העולמי המנהל רישום חובק עולם של תקני הגזעים,  תארים בינ״ל ושמות בתי גידול.

**גודלם של השנאוצרים הבינוניים 45-50 ס״מ ומשקלם14-20 ק״ג הופך אותם אידאליים לחיים בגם בסביבה  עירונית, הפרווה הזיפית נוחה מאוד לטיפול (מריטה לפי עונות השנה).

אלה כדורי***היא אם לשלושה, יו״ר החוג הישראלי לשנאוצר, בוגרת אונ׳ תל אביב בבכלכלה ומשמשת כ-CFO בחברת סחר בינ״ל

מוכר ע״י ההתאחדות כמגדל מומלץ

טלפון

0542222335

אימייל

ELLAC@DIACORE.COM

שומרי הסף  SHOMREI HASAF
Una Axel Ches-a56e94a8
A77I0122ф-7199bd21
Sea1-2bb5cf37
stone-99ba9ac4
Water1-e9ac9751
A77I0073ф-adffdc7d
194705047_2923109891304724_4035324749246730557_n-9eea43b4
three-4f3db9e4
Logo sh-2efd28d5
שומרי הסף  SHOMREI HASAF