סמינר למגדלים ומגדלים שבדרך - פטפיינדר
אודות ההתאחדות הישראלית לכלבנות התאחדות החתולים הישראלית מכללת ברושים

המגזין.

בית > המגזין > סמינר למגדלים ומגדלים שבדרך

סמינר למגדלים ומגדלים שבדרך

פטפיינדר מעודד גידול כלבים אחראי. הקמנו את האתר כי אנו מאמינים שלכל גור שנולד מגיע את הבית הטוב ביותר, והבית הטוב ביותר מתחיל במגדל אחראי. כאן באתר תמצאו רק גורים המגיעים ממגדלים והמלטות מאושרים של ההתאחדות הישראלית לכלבנות, ולצידם אימוץ כלבים מעמותות מורשות ומסודרות.

אז מה זה בעצם “מגדל” ואיך אנו יכולים לדעת שהגענו למגדל אחראי?

מגדל הוא מי שנולדת אצלו המלטה (בעוד שקונה הגור הוא ה”בעלים”), הוא יכול להיות בעלים של כלבה אחת או של מספר כלבות, אבל מה שחשוב הוא שהכלבה וכל יתר הכלבים אם ישנם כאלו, מוחזקים בתנאים טובים, מקבלים את כל צרכיהם, נראים טוב.

גורים מהממים בצבע שחור לבן

אנו ממליצים לכם לבוא ולראות את התנאים בהם מוחזקת האם והגורים (ולא להסתפק בתמונה או בכך שיוציאו לכם גור החוצה), תראו את מצבה של האם, המקום בו מוחזקים הגורים, האם הוא מריח טוב? נקי? יבש? האם יש חימום בחורף ואיוורור בקיץ? האם האם איננה רזה והאם פרוותה מסודרות ומטופחת?

כאשר קונים כלב מתועד (להבדיל מאימוץ כלב מעמותה, שעל זה ניתן לכם טיפים במקום אחר) חשוב לברר האם ההמלטה מאושרת עי מועדון הגזע בהתאחדות הישראלית לכלבנות, האם האם והאב עומדים בכל תנאי נוהל הגידול ותקנון הגידול הנילווה הספציפי לאותו הגזע ומה הרקע וההכשרה של המגדל.ת.

כדי לסייע למגדלים בתחילת דרכם, וגם כאלו שכבר יותר ותיקים, יפתח החודש סמינר מבוא למגדלים הנערך ע”י “כלבים וחברים – המרכז לכלבנות אחראית” בשיתוף עם חברת רויאל קנין ומיועד למגדלים מתחילים, למי ששוקלים להיות מגדלים, לבעלי כלבות שמתעניינים בהתפתחות בתחום הגידול, וגם למגדלים ותיקים שרוצים להרחיב אופקים ולדבר עם עמיתים.

כלבים גזעיים משחקים בדשא

אורית נבו מייסדת “כלבים וחברים” מסבירה “הסמינר מיועד לסייע לבעלי כלבות ומטפחי גזעים לגבש תכנית גידולית, במטרה שהגורים שלהם יהיו המייצגים הטובים ביורת של תכונות האופי והצורה של גזעם ולא פחות חשוב מכך, ללמוד להבין את הצרכים והרצונות של הבתים החדשים ולדעת להתאים לכל גור.ה בית מתאים. בנוסף לומדים מונחים בגידול, התמצאות במערכות כלבניות, ספר גידול ותקנוני גידול רלוונטיים למגדלים; הכנת הכלבה, בחירת הזכר, בדיקות נדרשות, מעקב ייחומים, ההרבעה, הכנת הבית לקראת ההמלטה, מעקב הריון, תזונה לאם ולגורים, יצירת סביבה מתאימה לגורים, התאמת המשפחות, הסכמים, הוצאת תעודות ועוד. מגדל שממשיך להתפתח ועובר קורסים והכשרות, סביר יורת להניח שידע לתת לגור שלכם את התנאים הנדרשים להתפתחות תקינה ומאושרת”.

למתעניינים בקורס המבוא למגדלים של כלבים וחברים ניתן לפנות ל orit.rich.rach@gmail.com  הקורס כולל שלושה מפגשים בני 4 שעות אקדמיות כל אחד ויערך ב12.12.21, 19.12.21 ו-2.1.22

למידע ופרטים נוספים צלצלו: 0524350351

 

כלבים וחברים

שתף את הכתבה